۰
plusresetminus
اعتراض شقایق دهقان به نظر داریوش ارجمند
سخنان داریوش ارجمند درباره وزنه‌برداری زنان و به خاطر افتادن امکان مادر شدن آنها با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به دنبال اظهارنظر اخیر داریوش ارجمند درباره زنان، برخی بازیگران زن به صحبت‌های وی واکنش نشان دادند.

شقایق دهقان روز گذشته با انتشار عکسی از یک بانوی وزنه بردار در اینستاگرامش در واکنش به مصاحبه داریوش ارجمند نوشت: امروز یه مصاحبه احمقانه دیدم از یه خانوم مجرى جَوون و یه آقاى بازیگر پیشکسوت...
بى خیال، داشتم فکر میکردم چقدر بهت افتخار میکنم به تو و به همه ى دخترهاى ورزشکارمون که با دست هاى بسته، پاهاى بسته و دهان بسته از هزار تا سد و مانع عبور میکنین، صبورانه و عاشقانه براى هدفتون میجنگین و مفهوم زنانگى رو ارتقا مى دین، بجنگین قشنگا لطفا بجنگین.

شقایق دهقان همچنین در ادامه خطاب به مجری مصاحبه کنند با داریوش ارجمند نوشت: خوشگله مینو فلاحى، «این یارو زن لهستانیه» که مهمون برنامه ات غش غش بهش میخنده، اسمشون خانوم لیلا رجبى ه، اهل کشور بلاروس هستند، تابعیت ایران رو دارن و از طرف کشور ما در المپیک ریو شرکت کردند! شما چى کار کردید؟!

شقایق دهقان پس از چند ساعت، کلمه «احمقانه» را از پست خود حذف کرد.

داریوش ارجمند در مصاحبه ای اظهارات جنجالی ای مطرح کرد که بازتاب زیادی داشت و در بخشی از این مصاحبه گفت ورزش‌های سنگین به زنان آسیب می‌زند و زنانگی و امکان مادر شدن آن‌ها را به خطر می اندازد.
  https://cinemaideal.ir/vdcfixdvaw6dv.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما