۰
plusresetminus
پس از پخش چند قسمت ابتدايی سريال «ياور» بسياری معتقدند که کاراکتر ياور در اين سريال با بازی داريوش ارجمند شباهت بسیار زيادی به کاراکتر «حشمت فردوس» در سريال «ستايش» دارد که داريوش ارجمند تأکيد دارد هيچ شباهتی بين اين دو کاراکتر وجود ندارد.
داریوش ارجمند: «یاور» هیچ شباهتی به حشمت فردوس ندارد!

داريوش ارجمند؛ بازيگر سينما و تلويزيون درباره کاراکترش در سريال «ياور» در گفتگو با برنا گفت: در سريال «ياور» ايفای نقش اصلی را بر عهده دارم که يک چلوکبابی دارد، بهتر است فعلا درباره نقشی که در اين سريال دارم صحبت نکنم، بهتر است سريال را تا پايان ببينيم و بعد درباره اين مجموعه تلويزيونی و کاراکتر ياور صحبت کنيم.

اين بازيگر درباره شباهت کاراکتر ياور در مجموعه تلويزيونی «ياور» با کاراکتر حشمت فردوس در سريال «ستايش» گفت: من هيچگونه شباهتی بين حشمت فردوس سريال «ستايش» با ياور نمیبینم، ياور و حشمت هيچ شباهتی به هم ندارند. اين دو کاراکتر با وجود اينکه توسط يک نويسنده طراحی شده‌اند و يک بازيگر نقش هر دوی آن‌ها را ايفا کرده، حتی روی کاغذ و در فيلمنامه هم شباهتی به هم ندارند و اصلاً اينگونه نيست که من به عنوان بازيگر تلاش کرده باشم که ياور به حشمت فردوس شبيه نشود چرا که اين تفاوت در شخصيت‌پردازی دو کاراکتر وجود دارد و اگر کمی دقت کنيم متوجه تفاوت‌های کاملاً مشخص در شخصيت‌پردازی آن‌ها خواهيم شد.

بازيگر مجموعه تلويزيونی «امام علی» در ادامه اظهاراتش تأکيد کرد: هيچوقت در اثری که علاقه‌ای به نداشته باشم و نظرم را جلب نکرده باشد بازی نمی‌کنم، «ياور» هم سريالی است که هم در متن برايم اثری ارزشمند و جذاب بود و هم تيم توليد را می‌شناختم و همکاری با آن‌ها برايم اتفاق خوشايندی است، به همين دليل هم از مردم خواستم اين سريال را ببينند و اطمينان دارم که «ياور» مخاطبان بسياری خواهد داشت.

ارجمند در پايان اظهار داشت: قضاوت کردن درباره سريال «ياور» هنوز خيلی زود است و بايد اين سريال را تا انتها ديد و بعد درباره آن صحبت کرد. آثاری که سعيد مطلبی می‌نویسد سريال‌هايی اجتماعی، اخلاق‌گرا و خانوادگی هستند که «ياور» هم حائز چنين ویژگی هایی است. اميدوارم مردم اين سريال را ببينند و از ديدن آن لذت ببرند.
  https://cinemaideal.ir/vdcicvaw2t1ar.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما