۰
plusresetminus
تهیه کننده فیلم جدید سعید روستایی مطرح کرد؛

نوروزبیگی: تا دیر نشده پروانه نمایش «برادران لیلا» را صادر کنید

جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم برادران معتقد است با وجود انتشار گسترده نسخه غیر قانونی این فیلم، اگر پروانه نمایش آن صادر شود، فیلم سعید روستایی با فروش خیره کننده‏ای مواجه می شود.
نوروزبیگی: تا دیر نشده پروانه نمایش «برادران لیلا» را صادر کنید
جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم برادران معتقد است با وجود انتشار گسترده نسخه غیر قانونی این فیلم، اگر پروانه نمایش آن صادر شود، فیلم سعید روستایی با فروش خیره کننده‏ای مواجه می شود.

به گزارش سینماایده آل؛ جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» در تازه ترین گفت وگویی که پیرامون این فیلم و حواشی انتشار نسخه غیر قانونی آن انجام داده به ایسنا گفت: درحال حاضر که نسخه قاچاق فیلم پخش شده، ‌ضرر هنگفت مالی به سرمایه‌گذار فیلم وارد شده است. آیا مسئولان سینمایی خود را مکلف می‌دانند که پاسخگوی فرار سرمایه‌گذاران از سینما باشند؟ با تمام این اتفاق‌ها، همین الان هم دیر نشده و درخواست می‌کنم که مسئولان سازمان سینمایی اجازه پخش فیلم «برادران لیلا» را چه در اکران و چه در پلتفرم بدهند، چون حتما با فروش خیره‌کننده‌ آن مواجه خواهند شد که این، هم برای سینماداران خوب است و هم بخشی از ضرر سرمایه‌گذار فیلم را جبران می‌کند.

او درباره اقداماتی که پیش از این برای دریافت پروانه نمایش انجام داده هم توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرده : به وزیر محترم ارشاد دو الی سه نامه نوشتم که ایشان در جواب گفتند، آقای نیرومند با کارگردان صحبت کنند که البته به نتیجه نرسیده است. در این یک سال به کمیسیون فرهنگی مجلس هم نامه نوشتم و درخواست نمایش فیلم را برای آن‌ها مطرح کردم تا میانجیگری کنند که شورای پروانه نمایش بپذیرد فیلم را برای اکران بازبینی کند، چرا که یکی از اعضای شورای پروانه نمایش، نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی است ولی در آنجا هم به نتیجه‌ای نرسیدم و فقط اعلام کردند سازمان سینمایی گفته که ما (صاحبان فیلم) کار غیرقانونی کرده‌ایم. علاوه بر این‌ها به یکی از نهادهای امنیتی تعهد دادیم که حتما اصلاحات را انجام خواهیم داد تا اجازه اکران بدهند که این اجازه از سوی آن‌ها داده شد ولی باز هم برای بازبینی در شورای پروانه نمایش اتفاقی نیفتاد.

او در بخشی دیگری از این گفت وگو با انتقاد از مسولانی پرداخت که به تماشای نسخه غیر قانونی این فیلم نشسته اند:‌ متاسفانه هیچ مسئول و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را دیدند و بعضا موضع هم گرفتند، اجازه نگرفتند و حق‌الناس به گردن آن‌هاست؛ بخصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدسی  این فعل حرام انجام دادند.

فیلم برادران لیلا سومین ساخته سینمایی سعید روستایی است که بعد از حضور در جشنواره فیلم کن به دلیل حواشی ایجاد شده در این جشنواره به شکل رسمی از سوی سازمان سینمایی به محاق توقیف رفت. نسخه غیر قانونی این فیلم اواخر سال گذشته و بعد از شروع اکران آنلاین جهانی آن به شکل گسترده ای در ایران منتشر  شد.

سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، محمد علیمحمدی، نیره فراهانی و مهدی حسینی‌نیا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. https://cinemaideal.ir/vdcd.k0s2yt0sfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما