در شرایطی که رسانههای اصولگرا و مدیران وزارت ارشاد این روزا مرتب علیه تحریم جشنواره فجر مینویسند به نظر میرسد در قدم اول برای انتقاد باید سراغ روابط عمومی همین جشنواره بروند!
اگر یک نفر این روزها به صفحات جشنواره فجر و اخبار روابط عمومی مراجعه کند باورش نمیشود تنها یک ماه تا این جشنواره مانده و در مقایسه با دوره گذشته حجم اخبار، ویدئوها و تبلیغات نزدیک صفر است، نه نامی از فیلمهای متقاضی برده میشود نه اثری از هیات انتخاب است! انگار تیم روابط عمومی جشنواره هم چندان رغبتی به فعالیت ندارند که اینطور بیتفاوت با امور رسانهای جشنواره فجر برخورد میکنند.
وقتی به کانال تلگرامی و اینستاگرام رسمی این جشنواره بروید ماجرا عجیب تر هم میشود، آخرین خبر این کانال و پیج مربوط به انتشار فراخوان جشنواره است! در این شرایط سوال این است که تیم روابط عمومی اساسا بابت چه کاری قرار است دستمزد و بودجه بگیرند وقتی تولید اخبارشان از تک تک پیجهای سینمایی کمتر بوده، اساسا بودن و نبودنشان چه فرقی میکند.
«سینماایدهآل» امیدوار است مدیران وزارت ارشاد بجای مصاحبههای پی درپی و بی فایده اول مشکل را در خود جشنواره فجر حل کنند تا شاید این جشنواره به جایگاه اصلیاش برگردد. https://cinemaideal.ir/vdci.papct1auzbc2t.html