۰
plusresetminus
به اندازه یک جشنواره فیلم در دو ماه آینده اکران خواهد شد

آغاز بحران زودتر از انتظار

آغاز بحران زودتر از انتظار
سعید حسینی
با اعلام زمان اکران ده فیلم تازه توسط شورای صنفی نمایش، بحران بعد از کرونای سینمای ایران زودتر از تصور آغاز شد. فیلم‌هایی که تعدادی از آنها مانند «بی‌همه‌چیز» در شرایط اکران مناسب شانس فروش بالایی هم دارند و مشخص نیست چرا تن به این اکران داده‌اند.

اکرانی که با اضافه شدن احتمالی «گشت ارشاد۳»، «مغز استخوان» و «جنایت بی دقت» و  ادامه اکران فیلم‌های پیشین مانند «دینامیت» شامل حدود بیست فیلم تا جشنواره فجر خواهد بود. این فیلم‌ها امیدوار به داشتن فروشی مناسب در کنار «قهرمان» هستند اما در شلوغی اکران سینماداران بیشترین سالن‌هایشان را به فیلم‌های پرفروش  اختصاص داده و بقیه فیلم‌ها قربانی این اکران خواهند شد.

فیلم‌هایی که یک سال و نیم در انتظار موقعیت مناسب برای اکران بودند و مدیران سابق سازمان سینمایی بجای برنامه‌ریزی و مدیریت عرضه این فیلم‌ها در اکران آنلاین فقط برای تولیدات جدید پروانه ساخت صادر کردند و تنها دغدغه‌‌شان برگزاری جشنواره فجر در اوج دوران کرونا بود.

جشنواره‌ایی که نه تنها دردی از اکران و سینما دوا نکرد بلکه حالا حجم گسترده تولیدات اکران نشده روی دست مدیران تازه مانده تا در قدم اول به اندازه یک جشنواره فیلم  سینمایی در دو ماه اکران شوند. فیلم‌هایی که بسیاری از آنها از این اکران متضرر خواهند شد. https://cinemaideal.ir/vdci.qarct1arybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما