۰
plusresetminus
خبری از پروانه نمایش «لامینور» و «علفزار» نشد؛

ترکیب جدید اکران نوروز ۱۴۰۱ در راه است

پروانه نمایش فیلم سینمایی «شادروان» به تهیه کنندگی عباس نادران و حسین نمازی پس از انجام اصلاحات صادر شد
ترکیب جدید اکران نوروز ۱۴۰۱ در راه است
خبرگزاری صبا در مطلبی پیرامون اکران نوروزی نوشت: امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ پروانه نمایش فیلم سینمایی «شادروان» به تهیه کنندگی عباس نادران و حسین نمازی پس از انجام اصلاحات صادر شد و با این حساب یکی دیگر از فیلم های اکران نوروز ۱۴۰۱ حضورشان قطعی شد.

«برف‌آخر» به تهیه کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیرحسین عسگری، «شهرک» به تهیه کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی علی حضرتی، «سگ بند» به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی مهران احمدی، «موقعیت مهدی» به تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد و کارگردانی هادی حجازی فر، «برای مرجان» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد اسامی آثار دیگری است که این روزها پروانه نمایش آنها از سوی شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی صادر شده است و از آنها به عنوان گزینه های اکران نوروز سال پیش رو یاد می شود.
.
مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در روز دوشنبه دوم اسفندماه از ترکیب اکران نوروزی ۱۴۰۱ از فیلم های سینمایی «مرد بازنده» به تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی فر و کارگردانی محمدحسین مهدویان، «علفزار» به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی، «روز صفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد و کارگردانی هادی حجازی فر، «قدغن» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی مجید مافی، «لامینور» به تهیه کنندگی رضا درمیشیان و کارگردانی داریوش مهرجویی، «شادروان» به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی حسین نمازی نام برده بود.
.
این در حالی است که اسامی آثاری چون «علفزار» و «لامینور» که در لیست پیشین اکران نوروزی قرار داشت تاکنون به عنوان آثاری که موفق به کسب پروانه نمایش شده اند، ذکر نشده است و با این اوصاف باید منتظر اعلام اسامی فیلم های نوروزی از بین ۶ فیلمی که در ابتدای این گزارش از آنها نام برده شد، باشیم. این اتفاق در حالی می افتد که فیلم «علفزار» در چهلمین جشنواره فیلم فجر که بهمن همین امسال برگزار شد حضور داشت و با استقبال منتقدان و داوران نیز مواجه شد.
.
اما نکته دیگر اینکه به غیر از این دو فیلم چالش برانگیز هنوز از پروانه نمایش فیلم «مرد بازنده» هم خبری نیست، پیش از این فیلم های «قدغن» و «روز صفر» هم پیش از این پروانه نمایش خود را دریافت کرده بودند.
  https://cinemaideal.ir/vdca.6nuk49nwi5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما