۰
plusresetminus
با حضور فیلم کوتاه «دوزخ» در یازدهمین جشنواره‌ فیلم کرواسی؛

«یاسر نظری» برنده‌ی جایزه‌ بهترین کارگردانی شد

«یاسر نظری» که با فیلم کوتاه «دوزخ» در یازدهمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم‌های تک‌پلان کرواسی نامزد دریافت جایزه‌ بهترین کارگردانی شده بود، در نهایت موفق شد این جایزه را به خود اختصاص بدهد.
«یاسر نظری» برنده‌ی جایزه‌ بهترین کارگردانی شد


به گزارش روابط‌عمومی پروژه، فیلم کوتاه «دوزخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «یاسر نظری» در یازدهمین دوره‌ جشنواره‌ جهانی فیلم‌های تک‌پلان کرواسی جایزه‌ بهترین کارگردانی را کسب کرد. این جشنواره به صورت آنلاین در «زاگرب» پایتخت کرواسی برگزار شد.

این فیلم با مدت‌ زمان ۳۶ دقیقه و به صورت پلان‌ سکانس، محصول سال ۱۴۰۰ است و در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده: پژمان نوجوانی‌ است که به دعوت دوستان خود به یک مهمانی شبانه می‌رود اما به حضور مادر خود در مهمانی شک می‌کند.
.
حانیه نجفی، امیر نجفی، پرستو جلیلی، ریحانه گلفر، فاطمه قربانی، فرزاد صمدی، محمدحسین دهقان، مهدیه آخوندپور، عرشیا عقیلی، رونیکا مولایی‌پور، بشرا مولانا، آریانا زینلی‌نیا و زهرا صفایی بازیگرانی هستند که در فیلم کوتاه «دوزخ» ایفای نقش کرده‌اند که همگی از کارگاه بازیگری یاسر نظری و موسسه برداشت انتخاب شده اند 
.
سایر عوامل «دوزخ» عبارتند از: یاسر نظری (تهیه‌کننده، کارگردان، طراح صحنه و لباس)، سیدمهدی نریمانی (مشاور تهیه‌کننده)، سارا وفایی (جانشین تهیه)، یاسر نظری و علیرضا فتحی (نویسندگان)، امیر صالحی (مدیر تصویربرداری)، هادی فکری (طراح چهره‌پردازی) وحید نصیری (دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز)، لیلا دبیب (عکاس).
  https://cinemaideal.ir/vdch.vnit23nvkftd2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما