۰
plusresetminus
اعلام تاریخ اکران فیلم «اسپنسر»
استودیوی نئون اعلام کرد که فیلم «اسپنسر» (Spencer) با بازی کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا را ۵ نوامبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.
.
این فیلم به کارگردانی پابلو لارائین قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز و سپس جشنواره تورنتو روی پرده برود. استودیوی نئون امتیاز پخش این فیلم را با قراردادی ۴ میلیون دلاری خریداری کرده است.
.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: دسامبر سال ۱۹۹۱: رابطه‌ی زناشویی پرنس و پرنسس ولز به سردی گراییده و به رغم انتشار شایعه‌ جدایی آن‌ها و روابط عاشقانه‌ مخفیانه، آرامش برای برگزاری جشن‌های کریسمس در سندرینگهام حکمفرماست. خوردنی و آشامیدنی مهیاست، و شکار و تیراندازی پابرجا. دایانا بازی را بلد است. امسال، شرایط بسیار متفاوت خواهد بود...
.
«اسپنسر» مرگ تراژیک دایانا را پوشش نخواهد داد و در عوض رابطه‌اش با همسر و فرزندانش ویلیام و هری را بررسی می‌کند.
.
لارائین می‌گوید: تنها سه روز از زندگی اوست و در این زمان اندک، می‌توانید او را از منظری عظیم‌تر ببینید. سرنوشتش را همگی می‌دانیم، اینکه چه اتفاقی برای او افتاد، بنابراین نیازی نیست روایتش کنیم. ما در این فضای صمیمی‌تر خواهیم ماند جایی که او می‌تواند خواسته‌اش را بیان کند و بگوید که چه کسی می‌خواهد باشد.
.
کلر ماتون مدیر فیلمبرداری «پرتره یک زن در آتش» (Portrait of a Lady on Fire)، ژاکلین دوران طراح لباس «زنان کوچک» (Little Women)، واکانا یوشیدا طراح گریم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder On The Orient Express) و گای هندریکس دایاس طراح صحنه «تلقین» (Inception) در این پروژه با لارائین همکاری کرده‌اند. جانی گرین‌وود گیتاریست و نوازنده کیبورد انگلیسی گروه ریدیوهد نیز آهنگساز فیلم «اسپنسر» خواهد بود.
.
تیموتی اسپال بازیگر فیلم «آقای ترنر» (Mr. Turner)، سالی هاکینز بازیگر فیلم «شکل آب» (The Shape of Water) و شان هریس بازیگر فیلم «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» از جمله دیگر بازیگران «اسپنسر» خواهند بود.
  https://cinemaideal.ir/vdcb.0b8urhbgfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما