۰
plusresetminus
رضا ناجی: با روحیه بالا سرطان را شکست دادم
رضا ناجی؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، درباره وضعيت سلامتی خود گفت: همانطور که مطلع هستيد به دليل درگيری با بيماری سرطان روده بزرگ؛ شيمی درمانی شدم و خوشبختانه موفقيت آميز بود اما اين روزها احساس ضعف می‌کنم ولی روحيه و انرژی بالايی دارم و همين روحيه باعث شد تا سرطان را شکست دهم و به اميد خدا بهتر هم خواهم شد، در خانه هستم و وقتم را با تماشای فيلم و سريال می‌گذارنم و به دليل شرايط کرونايی امکان بيرون رفتن ندارم و ريسک نمی‌کنم.

بازيگر «رنگ خدا» پيرامون رضايت از وضعيت خود پس از دريافت چهار جايزه جهانی در عرصه بازيگری عنوان کرد: من تا آنجايی که بايد زحمت می‌کشیدم کشيدم و خوشحالم که بازی من در فيلم‌ها مورد توجه قرار گرفته و جايزه‌هايی هم دريافت کردم. متاسفانه در ايران به هنر و هنرمند کمتر بها داده می‌شود. سی سال در ارتش خدمت کردم و در هشت سال دفاع مقدس نيز حضور داشتم اما حالا فقط با مستمری بازنشستگی روزگار را می‌گذارنم ولی با اين حال خدا را شکر زنده‌ام و نفس می‌کشم و اميدوارم شرايط برای همه بهتر شود.
وی پيرامون فعاليت‌های اخير خود در عرصه بازيگری بيان کرد: اين روزها به دليل شيوع ويروس کرونا همه پروژه‌های سينمايی و تلويزيونی تقريباً تعطيل هستند و من هم فعاليتی نداشتم.

اين بازيگر برنده خرس نقره‌ای جشنواره برلين در ادامه افزود: بعضی از تهيه‌کنندگان خوش قول هستند و به محض تمام شدن کار به وعده‌های خود عمل کرده و دستمزدها را به موقع پرداخت می‌کنند اما بعضی متاسفانه سر قول و قرارداد خود نيستند. چهار سال پيش در سريال «ديوار به ديوار» بازی داشتم اما هنوز تهيه‌کننده دستمزدم را به من نداده است، در طی مدت بيماری بسياری از دوستان و همکارانم به من سر زدند و احوال پرسيدند و از همه آن‌ها سپاسگزارم. هميشه از خدا می‌خواهم شر اين ويروس از سر همه ما کم کند و به روزهای عادی و بهتری برگرديم.
  https://cinemaideal.ir/vdcicua32t1aq.bct.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما