۰
plusresetminus
بررسی آماری جشنواره فیلم فجر؛

خوانندگان پاپ در سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم

خوانندگان پاپ در سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم
امسال جشنواره فیلم فجر در حالی کلید می‌خورد که برخی از خواننده‌های پاپ بعنوان بازیگر در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش سینماایده آل ؛ روزنامه خراسان نگاهی داشته است به خواننده‌هایی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارند و خواننده‌هایی که بنا به دلایلی از گردونه این رقابت جا ماندند:

♦️«گروه پازل»
حضور علی رهبری و آرین بهاری دو خواننده گروه پازل در فیلم «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری جزو اولین تجربه آن‌ها در جشنواره فیلم فجر است؛ این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و قصه آرزوهای چند کودک را که در پرورشگاه زندگی می‌کنند، روایت کرده است.

♦️«آرش ای پی»
آرش عدل‌پرور نیز با بازی در فیلم «حکم تجدیدنظر» ساخته محمدامین کریم پور، اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر گذاشته است. عدل‌پرور در این فیلم، با هنرمندان شاخصی مانند ژاله صامتی و همایون ارشادی همبازی شده است. جالب اینکه چندی پیش اعلام شد فریدون شهبازیان، آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر برجسته کشورمان، آهنگ‌سازی فیلم سینمایی «حکم‌ تجدیدنظر» را برعهده گرفته است.

♦️غایبان

♦️«بنیامین بهادری»
چندی پیش، ویدئویی در فضای مجازی پربازدید و بعد مشخص شد که این ویدئو سکانسی از فیلم سینمایی «موافقت اصولی» به کارگردانی امیر پورکیان و بازی بنیامین بهادری است. در ابتدا قرار بود «موافقت اصولی» در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد، اما در نهایت اعلام شد که این فیلم به علت مسائل فنی و آماده‌نبودن از شرکت در جشنواره انصراف داده است.

♦️«بهنام‌ بانی»
بهنام بانی یکی دیگر از خواننده‌های جامانده از جشنواره فیلم فجر است. او در فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی مقابل امیر جعفری، ساعد سهیلی، سینا مهراد و میرطاهر مظلومی بازی کرده است. فیلم‌برداری این فیلم چندماهی ا‌ست که به پایان رسیده، اما به دلیل مسائل مربوط به یکی از بازیگران آن، خبری از اکران یا حضور آن در جشنواره نیست. بهنام بانی در این فیلم، در نقش یک خواننده پاپ بدصدا بازی کرده است.

♦️«فرزاد فرزین»
فرزاد فرزین که چندسالی است بازیگری را به اندازه خوانندگی جدی گرفته‌، امسال با «آهنگ دونفره» از جشنواره فیلم فجر جا مانده است. این فیلم به کارگردانی آرزو ارزانش، یکی از فیلم های پذیرفته‌شده در فهرست نهایی جشنواره اعلام شد که در نهایت حضورش قطعی نشد. فرزین در این فیلم با احمد مهرانفر و بهاره کیان‌ افشار همبازی شده است. https://cinemaideal.ir/vdci2.aqtt1ayccb.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما