۰
plusresetminus

«نیکول کیدمن» در نقش ملکه ظاهر می‌شود

انتشار جزئیات بیشتر از «شمالی» رابرت اگرز
«نیکول کیدمن» در نقش ملکه ظاهر می‌شود
«نیکل کیدمن» و «ایتان هاک» در فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» نقش شاه و ملکه را بازی می‌کنند.
کیدمن به تازگی در مصاحبه با «مارک مارون» ضمن تأیید این نقش خود گفته است: با ایتان بازی می‌کنم. او نقش پادشاه را برای من [ملکه] بازی کرده. و حالا من دیوانه‌ ایتان شده‌ام. او همیشه بازیگر بزرگی بوده اما شخصاً، چه انسان بزرگی است. دانش زیادی دارد! چه بازیگری، چه هنرمندی. او یک همه‌چیزدان است.
داستان در عصر وایکینگ‌ها با مضمون انتقام و در قرن دهم میلادی ایسلند است. «الکساندر اسکارزگارد» نقش اول فیلم است و کیدمن و هاک نقش‌های مکمل او را بازی می‌کنند. . دیگر بازیگران فیلم «آنیا تیلور-جوی» ستاره‌ی «ساحره» (The Witch) فیلم قبلی اگرز و همینطور مینی سریال «گامبی وزیر»، «کلیس بنگ»، «ویلم دافو» ستاره‌ی «فانوس دریایی» (The Lighthouse) اثر همین کارگردان و «بیورک» خواننده و بازیگر ایسلندی خواهند بود.
کیدمن در ادامه مصاحبه به مارون می‌گوید پیش از سفر به بلفاست ایرلند برای فیلمبرداری پروژه هم به دلیل پاندمی و هم لهجه‌ای که برای بازی در نقش ملکه‌ای ایسلندی لازم است به وحشت افتاده. او اضافه می‌کند که برای یک بازیگر بسیار اهمیت دارد که با چالش‌های بزرگ روبرو شود. . «شمالی» سومین فیلم بلند اگرز پس از «ساحره» و «فانوس دریایی» است که هر دو توسط استودیوی A24 پخش شده بودند. این فیلم توسط فکوس در آمریکا پخش خواهد شد اما تاریخ آن هنوز مشخص نیست. https://cinemaideal.ir/vdca1.nm449nwkk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما