۰
plusresetminus
انتقاد از به نمایش گذاشتن شمایل فرح دیبا به عنوان ناجی در یک فیلم!
عليرضا سربخش؛ کارشناس فرهنگی و از اعضای هيات منصفه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: اگر آثاری که نهادهايی چون موسسه اوج، انجمن سينمای انقلاب و دفاع مقدس و حوزه هنری را از ميان فيلم های به نمايش درآمده در جشنواره فيلم فجر مجزا کنيم می توانم به جرات بگويم سينمای ايران چيزی برای گفتن در جسنواره امسال نداشت!
سربخش درباره براندازانه بودن برخی از فيلم ها گفت: وقتی ترامپ در اواخر دولتش ديوانه شد و گفت عملی را انجام می دهد که در آينده شاهد نتايج آن خواهيد بود، الحق و الانصاف نيروهای مسلح کشور ارتش و سپاه به خوبی ايستادند که در مقابل اين ياوه گويی ها مقابله کنند اما متاسفانه در داخل کشور افرادی در بخش های مختلف دست در دست آمريکا  دادند و مردم را تضعيف کردند.
اين کارشناس تصريح کرد: در اين شرايط و اوضاع و احوال در سينمای ايران هم شاهد افرادی هستيم که دست به دست دشمن دادند و در مقابل دشمن مردم را به سمت سياست های آمريکا تشويق کردند و فيلم هايی را ساختند و در جشنواره به نمايش درآمد که مردم را تشويق به اعتراض و اعتصاب کردند. اين نگاه و ايدئولوژی در سينمای ايران کاملا ديده می شود و ما تاب ديدن اين آثار را نداريم. جالب است که در يکی از فيلم‌های به نمايش درآمده جشنواره امسال، هنرپيشه خانم را با آرايش و لباس فرح ديبا به نمايش می گذارند و منتظر ناجی که به گمان خودشان فرح ديباست، هستند! https://cinemaideal.ir/vdcfi1d0aw6dy.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما