۰
plusresetminus
تجلیل از ماریون کوتیار

کوتیار:جنبش می‌تو انقلاب بزرگ بود!

ماریون کوتیار در جشنواره سان سباستین جایزه دونوسیتا را به پاس یک عمر فعالیت هنری جمعه شب دریافت کرد.
کوتیار:جنبش می‌تو انقلاب بزرگ بود!
این بازیگر فرانسوی درباره جنبش می‌تو در این جشنواره صحبت کرد.
.
او گفت:«در چند سال گذشته ، فرمانبرداری زنان به طور فزاینده ای در چشم مردم غیرقابل قبول شده است. همیشه همینطور بوده است ، اما بدیهی است که از زمان جنبش می‌تو #MeToo امروز بیشتر در مورد خیلی چیزها صحبت می‌کنیم. جنبش به زنان اجازه داد تا آزادانه صحبت کنند ، جنبش یک انقلاب واقعی ، انقلابی سخت است و من از حضور در جنبش بسیار خوشحالم .»

او در ادامه افزود:«امروزه ما به عنوان زنان می دانیم که توسط جامعه‌ای از زنان و مردان می توانیم حمایت شویم و این یک مساله مهم است. نتیجه این که می توان ادعا کرد ، نقش ها برای زنان بیشتر شده است و هرچه بیشتر درباره زنان صحبت کنیم ، نگاه ما به آنها بیشتر تغییر می کند. "

کوتیار گفت: چیزهایی وجود دارد که امروزه دیگر قابل تحمل نیستند. ما قبلاً نمی‌پذیرفتیم ، اما بخش بزرگی از مردم این مسائل را تحمل می کردند.

کوتیار ادامه داد: "امروز بحث و ارزیابی مجددی در مورد سیستم مردسالارانه ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، وجود دارد ، جایی که زنان جایگاه نسبی دارند.

او در ادامه گرتا گاربو را ستود.

کوتیار در جشنواره سن سباستین برای تبلیغ مستند با موضوع محیط زیست «بزرگتر از ما/Bigger Than Us”» ساخته لئو وساور نیز حضور بهم رسانده است./دنیای تصویر
  https://cinemaideal.ir/vdci.yazct1azvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما