۰
plusresetminus
عبدالله روا سال‌ها به عنوان مجری فعالیت کرده بود
پیمان می‌گوید از پژمان هم بهترم
«روزی روزگاری مریخ» درحال حاضر یکی از متفاوت‌ترین و درعین‌حال جذاب‌ترین کمدی‌های شبکه نمایش خانگی است؛ اثری انتقادی با امضای پیمان قاسم‌خانی که ماکتی جالب و البته وارونه از زندگی مردم به نمایش می‌گذارد. عبدالله روا که پیش‌تر به عنوان مجری ویدئوچک در مرکز توجه‌ها بود در این سریال برای اولین بار بازیگری را تجربه کرده است.
به گزارش فیلم‌نیوز، عبدالله روا که سال‌ها به عنوان مجری فعالیت کرده بود و به واسطه اجرای «ویدئوچک» بسیار مورد توجه قرار داشت به عنوان اولین تجربه بازیگری سر از سریال «روزی روزگاری مریخ» درآورد و نقش جالبی را تجربه کرد. او در گفت و گویی توضیح داده که به واسه سعید راد به تیم پیمان قاسم‌خانی معرفی شده و این فرصتی بسیار ویژه برایش بوده.
روا چگونگی ورودش به تیم بازیگران «روزی روزگاری مریخ» را این‌طور تعریف کرده: «من در چند سال اخیر برنامه تلویزیونی ورزشی در تلویزیون داشتم و پیمان قاسم‌خانی هم خیلی فوتبال‌دوست است و این برنامه را دیده بود. ما دوست مشترکی هم داریم که بسیار فرد مورد وثوق و احترامی است؛ سعید راد. آقای راد وقتی اجرای من را در «ویدئو چک» دیده بود، روزی به من گفت که تو می‌توانی وارد عرصه بازیگری هم بشوی. من هم واقعا علاقه‌مند بازیگری بودم. بهم گفت مطمئن باش من به کسی معرفی‌ات می‌کنم که منجر به پیشرفت تو شود. وقتی که اسم پیمان قاسم‌خانی را مطرح کرد،‌ دیگر جای هیچ شکی نبود.»
او توضیح داده که پیمان قاسم‌خانی هم از پیگیران «ویدئوچک» بوده و وقتی اسم روا را از دهان سعید راد شنیده، پذیرفته.
روا درباره همکاری با این گروه گفته: «من واقعا چیزهای بسیاری از این گروه یاد گرفتم. تا پیش از این تجربه، تنها به‌عنوان هنرمند آن‌ها را می‌شناختم و قبول داشتم اما در این همکاری متوجه شدم که این‌ها چقدر انسان‌های شریفی هستند. این همکاری برای من بسیار ارزشمند بود و چشم‌بسته هر چه می‌گفتند را می‌پذیرفتم و امروز هم از نتیجه آن بسیار خوشحال و راضی هستم. پیمان قاسم خانی هم در کارگردانی واقعا دست ما را باز می‌گذاشت تا پیشنهادهایی که به نظرمان می‌رسید را مطرح کنیم.»
او در ادامه گفته: « از ابتدا مشخص بود که ما دو کاراکتر، دو دوست و هم‌خانه هستیم که قرار است دوستان نزدیک «اسی» با بازی امیر نوروزی در داستان باشیم. پیشنهادهای بعدی بیشتر درباره شکل بیان برخی دیالوگ‌ها و جزییات دیگری از این دست بود که البته در چارچوب فیلمنامه هم بود. »
روا توضیح داده که بازیگری را به صورت آکادمیک یاد نگرفته و آموزه‌هایش تجربی است: «خیلی آکادمیک سراغ یادگیری بازیگری نرفتم و فکر می‌کنم «تجربه» بهترین آموزشگاه است. من در این کار با افراد حرفه‌ای مواجه بودم. هم پیمان قاسم‌خانی هم آقای چگینی که کارگردانان این سریال بودند، استادانی هستند که به سختی می‌توانستم به آن‌ها دسترسی داشته باشم اما الان در حال همکاری با آن‌ها هستم. این فرصت ویژه‌ای برای من بود.»
او گفته بازیگری را بیشتر از اجرا دوست دارد: «من از ابتدا هم به بازیگری علاقه داشتم و اگر می‌توانستم انتخاب کنم، شاید میان بازیگری و اجرا، اولی را انتخاب می‌کردم. در این شرایط چه کسی می‌تواند بگوید که وسوسه نمی‌شوم که همین تجربه را با پیمان قاسم‌خانی داشته باشم. پژمان جمشیدی امروز جایگاهی دارد که کسی نمی‌تواند بگوید بازیگر خوبی نیست. حتی آن‌ها که به‌صورت فنی مسائل بازیگری سینما را دنبال می‌کنند هم نمی‌توانند او را نادیده بگیرند. همان زمانی که برخی به او انتقاد می‌کردند هم به نظرم از خیلی بازیگرها عملکرد بهتری داشت. پیمان قاسم‌خانی به من گفت که تو هم این پتانسیل را داری و این برایم انرژی‌بخش بود.»
درباره مقایسه‌اش با پژمان جمشیدی هم ماجرای جالبی تعریف کرده: «پیمان می‌خواهد به من روحیه بدهد و حتی می‌گوید من از پژمان هم بهترم! (می‌خندد) شخصا علاقه‌مندم و دوست دارم این اتفاق برای من هم رخ بدهد و فکر می‌کنم از پسش برمی‌آیم.»
  https://cinemaideal.ir/vdcb.zb5urhb95iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما