کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش کارگردان سریال «منم دوستت دارم» به نمایش مسائل مربوط به خانم ها

نوید بخش رویکرد جدید در رسانه ملی

13 فروردين 1400 ساعت 18:08


کارگردان سریال «منم دوستت دارم» در واکنش به حواشی قسمت جنجالی گفت نمایش مسائل مرتبط با بانوان، نوید بخش رویکردی جدید در رسانه ملی است
سلام به مادران و دختران سرزمينم؛
نميدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از اين حركت فرهنگ ساز و يا غمگين باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست ناديده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.
.امروز در حالي كه سرشار از اميد و خرسندی بابت ابراز محبت بيشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه‌ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تاکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمايت و اعتماد مديران شبكه سلامت به ثمر رسيد و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است.

باور دارم كه در تلویزیون (پرمخاطب ترین رسانه ی کشور) به شان و ادب ميتوان در مورد بسياری از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازی كرد. به عشق و اميد مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را برای قدم های موثر بعدی برخواهم داشت.

در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب آقای دكتر قاسمی مدير شبكه سلامت، دكتر پورحسين مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش «منم دوستت دارم» عمیقاً سپاسگذارم.
به امید روزهای بهتر
.
 


کد مطلب: 443

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/443/نوید-بخش-رویکرد-جدید-رسانه-ملی

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir