۰
plusresetminus
واکنش کارگردان سریال «منم دوستت دارم» به نمایش مسائل مربوط به خانم ها

نوید بخش رویکرد جدید در رسانه ملی

نوید بخش رویکرد جدید در رسانه ملی
کارگردان سریال «منم دوستت دارم» در واکنش به حواشی قسمت جنجالی گفت نمایش مسائل مرتبط با بانوان، نوید بخش رویکردی جدید در رسانه ملی است
سلام به مادران و دختران سرزمينم؛
نميدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از اين حركت فرهنگ ساز و يا غمگين باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست ناديده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.
.امروز در حالي كه سرشار از اميد و خرسندی بابت ابراز محبت بيشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه‌ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تاکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمايت و اعتماد مديران شبكه سلامت به ثمر رسيد و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است.

باور دارم كه در تلویزیون (پرمخاطب ترین رسانه ی کشور) به شان و ادب ميتوان در مورد بسياری از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازی كرد. به عشق و اميد مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را برای قدم های موثر بعدی برخواهم داشت.

در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب آقای دكتر قاسمی مدير شبكه سلامت، دكتر پورحسين مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش «منم دوستت دارم» عمیقاً سپاسگذارم.
به امید روزهای بهتر
.
  https://cinemaideal.ir/vdcebx8eijh8e.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما