کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوباره عشق

طفره رفتن جنیفر لوپز از پاسخ به سوالی درباره بن افلک

2 مرداد 1400 ساعت 18:20


جنیفر لوپز و لین مانوئل میراندا آهنگ خود را با عنوان «عشق سبب می شود زمین بچرخد» "Love Make the World Go Round" منتشر کردند، پنج سال پس از آنکه اولین بار این ترانه را به عنوان ادای احترام به قربانیان تیراندازی در کلوپ شبانه پلاس در اورلاندو ساختند.

به نظر نمی رسد که این آهنگ تنها چیزی در زندگی لوپز باشد که از گذشته خود احیا می کند. زیرا عکسها نشان می دهد او تابستان را با نامزد سابق خود بن افلک در حال سپری است. تصاویر پاپاراتزی ها دوباره پدیده «بننیفر» از اوایل دهه ۲۰۰۰ را زنده کرده اند، اما لوپز هنگامی که هدی کوتب در مصاحبه ای در کنار میراندا به این موضوع اشاره کرد، از پاسخی صریح طفره رفت.

هدی گفت: هر وقت عکسی از لوپز در کنار افلک می بیند به نظر می رسد لوپز خوشحال است، بنابراین از بازیگر و خواننده پرسید که آیا این صحت دارد و لوپز با لبخند گفت: این ترانه، پنج سال پس از زمان ساختش منتشر شده و من معتقدم که پیام دوست داشتن یکدیگر و کنار هم بودن و عشق، هرگز بیش از زمان حال حاضر اهمیت نداشته است.

هدی پاسخ داد: صبر کن، داری با من صحبت می کنی، می دانی.

لوپز گفت: می دانم، شما می توانید با من تماس بگیرید، شماره تماس من را که دارید!
.
افلک ۴۸ ساله و لوپز ۵۱ ساله در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند، اما نشانه های زیادی وجود دارد که آنها دوباره با هم هستند، انتشار عکس‌های آنها در این چند وقت نشان می‌دهد که رابطه آنها دوباره صمیمی شده است. جنیفر لوپز و بن افلکدر اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم صمیمی و مدتی نامزد بودند.
 


کد مطلب: 944

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/944/طفره-رفتن-جنیفر-لوپز-پاسخ-سوالی-درباره-بن-افلک

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir