کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سودربرگ دنباله «یاران اوشن» را می‌سازد

12 تير 1400 ساعت 16:33


به گفته دان چیدل بازیگر فیلم‌های مارول، استیون سودربرگ قصد دارد ستاره‌های «یاران اوشن» را یکبار دیگر دورهم جمع کند و دنباله دیگری بسازد.

جرج کلونی در فیلم محصول ۲۰۱۱ سودربرگ نقش یک دزد حرفه‌ای به نام دنی اوشن را ایفا کرد؛ فیلمی که بازسازی فیلم کلاسیک فرانک سیناترا محصول ۱۹۶۰ بود. در این فیلم ستاره‌هایی از جمله برد پیت، مت دیمن، دان چیدل، اسکات کن، برنی مک و اندی گارسیا نقش‌آفرینی کردند.
دو فیلم دیگر و یک ورژن زنانه نیز از این فیلم ساخته شد و به گفته چیدل علاقه‌مندان می‌توانند منتظر قسمت بعدی این مجموعه فیلم با همان تیم بازیگران باشند، همان تیمی که بعد از درگذشت مک در سال ۲۰۰۸ دیگر بازی نکردند.

بازیگر مرد آهنی در این باره گفت: ما درباره ادامه «سیزده یار اوشن» حرف زدیم و بعد برنی مک درگذشت و بعد از آن نخواستیم ادامه دهیم. بعد از آن با استیو کار کردم و او گفت شاید راهی برای ادامه فیلم باشد. من به آن فکر می‌کنم ولی نمی‌دانم چه کسانی قرار است در آن حضور داشته باشند. فکر کنم همان گروه اصلی بازی کنیم. جالب خواهد شد.

این بازیگر به حضور ساندرا بولاک یا بازیگران «هشت یار اوشن» اشاره نکرد. در آن قسمت خواهر شخصیت دنی اوشن به همراه کیت بلانشت، ان هتوی، میندی کالینگ، سارا پولسن، آکوافینا و ریحانا بازی کردند.
.
اولین قسمت این مجموعه فیلم در سال ۲۰۰۱ به موفقیت بزرگی در باکس آفیس دست یافت؛ حدود ۴۵۰ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی.
.
چیدل در حال حاضر فیلم اکشن و جنایی «بدون حرکت ناگهانی» به کارگردانی سودربرگ را در شبکه اچ بی او مکس در حال پخش دارد.
 


کد مطلب: 864

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/864/سودربرگ-دنباله-یاران-اوشن-می-سازد

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir