کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاری بیشتر کریستفر نولان با فیلمسازان هندی

28 دی 1399 ساعت 16:08


نولان امیدوار است که در آینده نزدیک به هند بازگردد و با فیلمسازان هندی همکاری کند.
نولان سکانس‌هایی از فیلم اکشن و جاسوسی «تنت» (Tenet) را در شهر مومبایی هند فیلمبرداری کرد و از فیلمبرداری در این کشور چنان رضایت داشته که مایل است برای پروژه‌های دیگر به این کشور سفر کند.
به گزارش ایندی وایر او می‌گوید ملاقات با فیلمسازان هندی در شهر مومبایی در دوران تولید «تنت» بر او تاثیرگذاشته است. دیمپل کاپادیا یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن سینمای هند در فیلم «تنت» نقش آفرینی کرد.

نولان می‌گوید: «من اصلا برنامه های بلند مت نمی ریزم. اما تجربه‌ی بسیار خوبی در هند داشتم و قطعاً تمایل دارم که به آنجا برگردم و با بازیگران هندی کار کنم. نمی‌دانم پروژه‌ی بعدی‌ام چه خواهد بود.»
او در ادامه تصریح می‌کند که تعدادی از محبوبترین تصاویر «تنت» را در هند فیلمبرداری کرده است.
«من واقعاً تجربه فوق العاده ای در هند داشتم. عشق به سینما در آن شهر واقعاً محسوس است.» نولان در ادامه می‌گوید: «تجربه‌ ملاقات با فیلمسازان مومبایی و دیدن مناظر و صداهای شهر برای من بسیار الهام‌بخش بود. بلافاصله به این فکر کردم که چگونه می‌توانم برگردم و چیزهای را فیلمبرداری کنم.»
نولان تأکید می‌کند هنوز برنامه‌های را برای پروژه‌ی بعدی خود اعلام نکرده است. نولان پیشتر به علاقه خود به سینمای هند اشاره کرده بود و از علاقه خود به «پاترپانچالی» ساخته ساتیا جیت رای گفته بود.او «پاترپانچالی» را یکی از بهترین فیلمهای تاریخ سینما می داند.


کد مطلب: 56

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/56/همکاری-بیشتر-کریستفر-نولان-فیلمسازان-هندی

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir