کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به کارگردانی محمدرضا لطفی

«ریست» به كانادا می‌رود

7 ارديبهشت 1401 ساعت 13:53

چهاردهمین جشنواره گرند ريور (Grand River) کانادا در بخش اصلی و مسابقه خود میزبان فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی خواهد بود.




به گزارش روابط عمومی پروژه؛ فیلـم سینمایی «تعارض» به كارگردانی محمدرضا لطفی و تهيه‌كنندگی سيد امير سيدزاده كه با نام «ريست» راهی جشنواره های خارجی شده است، در ادامه حضور در رویدادها و فستیوال‌های جهانی، به چهاردهمین جشنـواره Grand River Film Festival در کشور کانادا راه پیدا کرد.
  
جشنواره GrandRiver تاکنون میزبان فیلم‌های کانادایی و همچنین آثار بین‌المللی از قاره‌های مختلف دنیا بوده که همواره با کارگردانان، متخصصان سینما و مهمان برجسته همراهی می‌شود.

از دیگر اهداف این جشنواره بزرگ سالانه که از ۱۱ تا ۱۵ می ۲۰۲۲ - (۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت) - در کانادا برگزار می‌شود، می‌توان به ارائه و نمایش بهترین فیلم‌های جسورانه که بازتابنده و الهام‌بخش بوده اشاره کرد.

در فیلم سینمایی «ریست» که پیش از این در بخش اصلی و مسابقه چندين جشنواره‌ بين المللی ديگر در خارج از كشور نيز حضور داشته، رضا بهبودى، سودابه بيضايى، محمد صديقى مهر، حامد رحيمى نصر، پريسا محمدى و رقيه افشين‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.
 


کد مطلب: 2214

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/2214/ریست-كانادا-می-رود

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir