کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هادی حجازی‌فر:

نسخه سریالی «موقعیت مهدی» برای تابستان ۱۴۰۱ آماده می‌شود

6 اسفند 1400 ساعت 19:31

هادی حجازی فر کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» در گفت و گو با تنسیم پیرامون زمان و چگونگی پخش نسخه سریالی این فیلم توضیحاتی داد.


هادی حجازی فر کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» در گفت و گو با تنسیم پیرامون زمان و چگونگی پخش نسخه سریالی این فیلم گفت: برای تابستان سال آینده ۷ قسمت با زمان بین ۵۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای آماده خواهد شد، برای اینکه از کدام شبکه پخش شود باید منتظر تصمیم سیما فیلم باشیم اما فکر می‌کنم از شبکه یک پخش شود.
.
«موقعیت مهدی» مثل شخصیت شهید مهدی باکری متعلق به همه مردم ایران است؛ امیدوارم که دچار دو قطبی نشویم، هرچقدر تلاش می‌کنیم که حال همه یک ذره خوب شود، باز هم عده‌ای از دو طرف پیدا می‌شوند که دو قطبی ایجاد می‌کنند. «موقعیت مهدی» و مهدی باکری برای همه مردم ایران است، فلش اشاره این فیلم به مسئولان در هر رده است، آنان باید بدانند که پشت هر میز خون است و باید جوابگوی خون این عزیزان باشند.
.
دو سالی است که درباره فیلمنامه دیگری هم کار می‌کنم که یک کار کمدی و جنایی است، این فیلمنامه رویکرد جدیدی دارد و برنامه‌مان این است که از بازیگران جدیدی در آن استفاده کنیم، اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه هستیم و باید دید که آیا به مرحله تولید می‌رسد یا خیر.
 


کد مطلب: 1993

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/1993/نسخه-سریالی-موقعیت-مهدی-تابستان-۱۴۰۱-آماده-می-شود

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir