کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصاحبه اپرا وینفری با ادل

ادل عاشق شده است

22 آبان 1400 ساعت 22:56

اپرا وینفری گوشه ای از مصاحبه خود با ادل را به اشتراک می گذارد.




اپرا وینفری مجری، بازیگر و تهیه‌کننده مشهور می گوید که به تمام آلبوم های خواننده بریتانیایی به طور تکراری گوش داده است. مصاحبه ادل و اپرا وینفری در گلدن رز در املاک وینفری در مونته سیتو، کالیفرنیا  برگزار شد  و بخشی از کنسرت ویژه ادل در روز یکشنبه  از شبکه سی بی اس بود. نام کنسرت ادل فقط یک شب نام داشت. اپرا گفت که آنها در مورد آلبوم جدید ادل، 30، و زندگی ،طلاق، تک فرزندی و عاشق شدن دوباره صحبت کردند.


وینفری که قبلاً هرگز ادل را ملاقات نکرده بود، روز جمعه به گیل کینگ و تیم برنامه صبحگاهی سی بی اس گفت که یک کت و شلوار سفارشی برای مصاحبه دوخته بود. او پس از اینکه فهمید که ادل کت و شلوار سفیدی نیز خواهد پوشید، از لباس خودش ناراحت شد، حتی با کینگ تماس گرفت تا در مورد معضل مد و لباس خود صحبت کند.

وینفری گفت وقتی با هر شخص مهمی مصاحبه می‌کند، قبل از مصاحبه از آنها می پرسد که درباره چه می خواهند صحبت کنند. او گفت ادل پاسخ داده بود: «من فقط می خواهم بتوانم حقیقت خود را به اشتراک بگذارم و در مورد آنچه از سر گذرانده ام صحبت کنم و آن را به طبیعی ترین شکل بیان نمایم. و این دقیقاً همان چیزی است که در مصاحبه رخ داد.»

وینفری گفت آنچه ادل در مورد طلاقش از سایمون کونکی به اشتراک گذاشت به نجات و رهایی بسیاری از مردم - مرد و زن - در ازدواج هایی که دیگر موفق نیست کمک می کند. زیرا یکی از نکاتی بیان کرد این بود که در زندگی مشترک بدبخت نبود. ادل در تمام زندگی  این تصور را داشت که ازدواج و خانواده چگونه باید باشد. اما در واقعیت، زندگی مشترک او را خوشحال نمی کرد.

وینفری توضیح داد که ادل خود را از زندگی مشترک رها کرده است، اما واضح است که او و همسر سابق هنوز رابطه خوبی دارند زیرا پسرشان را با هم بزرگ می کنند.

اپرا همچنین گفت که پس از این طلاق، ادل می‌خواهد یک مادر خوشحال را به پسرش ارائه بدهد، که به نظر من بسیار رهایی بخش است. چون افراد زیادی بخاطر بچه ها در زندگی مشترک ناموفق می مانند و خودشان را بدبخت می کنند. بعد بچه ها با یک مادر بدبخت بزرگ می شوند. فکر می کنم این به خیلی ها کمک می کند.
وینفری گفت ادل فکر می کند که طلاق او واقعاً طلاق از خودش و رسیدن به نقطه ای بود که به اندازه کافی خودش را دوست داشته باشد. او همچنین در مورد دوست پسر جدیدش، نماینده ورزشی ریچ پل در مصاحبه صحبت کرد. 

وینفری گفت که رابطه جدید ادل اولین باری است که او واقعاً عاشق شده و خود را نیز دوست دارد.


کد مطلب: 1429

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/1429/ادل-عاشق-شده

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir