کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکران «درخت گردو» به بار نشست

سینماها تشنه فیلم تازه هستند

13 شهريور 1400 ساعت 15:10



امیر فرجی مدیر سینما آفریقا گفت که روند استقبال از «درخت گردو» و «دینامیت» خوب است و این موضوع نشان می‌دهد سینماها تشنه فیلم تازه هستند.

امیر فرجی مدیر سینما آفریقا در گفتگو با مهر درباره اکران «درخت گردو» گفت: از چند وقت پیش منتظر بودیم فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان به همراه فیلم «دینامیت» روی پرده بیاید اما این موضوع به تعویق افتاد با این حال با اضافه شدن این فیلم به چرخه اکران، روند فروش سینماها هم بهتر شده است در واقع هر فیلمی که دارای بازیگر، کارگردانی و موضوع خوب و مناسبی باشد، مردم از آن استقبال می‌کنند به همین ترتیب این روزها می‌بینیم که مردم از ۲ فیلم «درخت گردو» و «دینامیت» استقبال خوبی می‌کنند.

این فیلم داستانی واقعی را که در زمان جنگ در سنندج رخ داده است، روایت می‌کند. «درخت گردو» هرچند تلخی‌هایی دارد اما واقعیت را به تصویر کشیده و لحظه به لحظه آن روزها را به نمایش گذاشته است. بر همین اساس ما می‌بینیم که مخاطبان گرچه به دلیل لحظات غم‌انگیز فیلم با ناراحتی از سالن خارج می‌شود، اما از تماشای آن راضی هستند.

اگر تبلیغات خوبی برای فیلم‌ها انجام شود، فروش‌ها افزایش پیدا می‌کند با این حال شاهد تبلیغات خوبی برای آثار در فضای مجازی هستیم. تلویزیون به دلیل شرایط کرونا چندان به تبلیغ فیلم‌ها نمی‌پردازد این در حالی است که سینماها مکان‌های امنی هستند.

این بیماری در سراسر کشور گسترش زیادی پیدا کرده است و این موضوع روی صاحبان آثار و مردم بار روانی زیادی دارد به همین ترتیب آنها احساس خطر می‌کنند. سازندگان فیلم‌ها هم به دلیل اینکه سرمایه زیادی را صرف ساخت آثارشان کرده‌اند نگرانی دارند و این موضوع طبیعی است اما سینماها این روزها تشنه فیلم هستند. به نظرم همانطور که «دینامیت» به فروش خوبی رسید، «درخت گردو» هم در فروش خوب ظاهر می‌شود. البته فیلم‌ها در کنار هم می‌توانند خیلی بهتر مخاطبان را به خود جذب کنند به نظرم اگر «درخت گردو» همزمان با «دینامیت» روی پرده می‌آمد حال سینماها خیلی بهتر می‌شد.
 


کد مطلب: 1104

آدرس مطلب :
https://www.cinemaideal.ir/news/1104/سینماها-تشنه-فیلم-تازه-هستند

سینماایده‌آل
  https://www.cinemaideal.ir